Mått för Audi A5

Precis som rubriken förtäljer så är det hjulen som är i fokus här.

Mått för Audi A5

Inläggav albinask » mån 19 dec 2016, 00:15

Hejsan!

Jag skall göra ett skolprojekt och har en fråga om någon skulle kunna hjälpa mig.

Behöver ha lite mått på maximala/optimala mått för audi a5?? Om det är någon som har en Audi A5 ståendes så skulle jag vara intresserad av att komma för lite mått. Runt Småland/Skaraborg

Sett 9,5/10.5 men inga et mått, om någon vet någon eller sitter på ngt vore jag tacksam!

Storlek är inte intressant det är bredd det handlar om.

Med vänlig hälsning, Albin Ask
Användarvisningsbild
albinask
Elite

Namn: Albin Ask
Bil: s2k

Re: Mått för Audi A5

Inläggav Maistero » mån 02 jan 2017, 16:46

mätte lite förut på min A5 med RS2 cenrum och då kunde jag köra 14" (10" inåt / 4" utåt) bak och vill minnas att det var 12" 8" inåt / 4" utåt fram och då skulle det ligga fender to lip i mått mätta. man kan säkert peta ut dom lite till ändå för att få lite poke också :)
Sen vad det blir för ET på fälgarna har jag tyvärr ingen aning om mer än att dom hade ET 32 fram och 40 bak original :?
V I O L E N T C L I Q U E
Användarvisningsbild
Maistero
Noob

Namn: Stefan Karusseit
Bil: Audi A5 2,7 TDI Coupé -08

Återgå till Fälgar & Däck