BILDER: Bug Run 2016

Här postar vi bilder & filmer på våra eller andras skönheter.

BILDER: Bug Run 2016

Inläggav andersvestlund » lör 18 jun 2016, 22:24

Lite bilder från årets upplaga av Bug Run, inte varit där på några år och eventet har verkligen sjunkit i kvalité. Eventet verkar nu vara uppdelat totalt mellan äldre som endast är där för gamla bilar, och kokaincowboys som sitter och snortar bredvid en ljudanläggning större än scenens, fast i en sliten husvagn. Inte alls den trevliga Bug Run-känsla som varit förut! :thumbdown:

Men men, droppar lite bilder iaf. :thumbup:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
andersvestlund
Elite

Namn: Anders Vestlund
Bil: VW Passat 1.8T '03

Re: BILDER: Bug Run 2016

Inläggav jens » sön 19 jun 2016, 19:51

Trist att det har urartat men jag måste faktiskt erkänna att det hade jag på känn redan då vi bestämde oss för att fullständigt skita i att delta. Inte för att vår närvaro gjorde varken från eller till men det är dessvärre ett döende koncept som gör bäst i att stänga ner, tänka om & köra en ordentlig reboot.

Nya krafter och nya personer behöver nog komma in för att arbeta fram något som följer med i tiden, våga investera och ta ut svängarna en smula. Ser ut att vara rätt ont om såväl bilar som folk där också jämfört med när jag var där sist för 6-7 år sedan. Hoppas verkligen att kritik framförs som de tar åt sig av men jag betvivlar det starkt.

Tack som fasen för att du delade med dig av bilderna dock, blev en liten nostalgisk känsla av att titta på dem :)
Royal Fitment 27-28 Augusti Almenäs/Borås
Användarvisningsbild
jens
Administratör

Namn: Jens
Bil: M3E36 T / Golf MK6 tdi

Re: BILDER: Bug Run 2016

Inläggav andersvestlund » fre 24 jun 2016, 09:52

jens skrev:Trist att det har urartat men jag måste faktiskt erkänna att det hade jag på känn redan då vi bestämde oss för att fullständigt skita i att delta. Inte för att vår närvaro gjorde varken från eller till men det är dessvärre ett döende koncept som gör bäst i att stänga ner, tänka om & köra en ordentlig reboot.

Nya krafter och nya personer behöver nog komma in för att arbeta fram något som följer med i tiden, våga investera och ta ut svängarna en smula. Ser ut att vara rätt ont om såväl bilar som folk där också jämfört med när jag var där sist för 6-7 år sedan. Hoppas verkligen att kritik framförs som de tar åt sig av men jag betvivlar det starkt.

Tack som fasen för att du delade med dig av bilderna dock, blev en liten nostalgisk känsla av att titta på dem :)

Riktigt trist att det har urartat, precis som du säger. Er närvaro gjorde nog rätt mycket, se bara på hur Elmia-mässan är när ni storsatsar. :thumbup:

Jag ska lägga ett mail till dom ansvariga och göra "min del" av att framföra klagomålen, förhoppningsvis så bättrar dom sig om dom får in tillräckligt med konstruktiv kritik. Så här kan det inte fortsätta iaf. :(

Fler bilder för den som är intresserad så är hela albumet här: LÄNK
Vissa bilder är lite suddiga märkte jag vid redigering, men bilen har varit för cool för att kasta bort bilden. Skyller på kameran. :shh: :shifty:
Användarvisningsbild
andersvestlund
Elite

Namn: Anders Vestlund
Bil: VW Passat 1.8T '03

Återgå till Media