Oz Mito 2 samt Sportec Mono

Tjäna dineros.

Oz Mito 2 samt Sportec Mono

Inläggav aerojohan » tis 28 feb 2017, 21:09

Tjenare!
Ska nu kränga iväg lite fälgar som mest ligger ivägen just nu.

En uppsättning Oz Mito 2 som är nya, inte renoverade, centrumen har legat i kartonger sen tillverkning och jag köpte dem i våras och kompletterade med nya 7"tunnor och Radinox 2,5" ytterbanor.
5/112
17x9,5
ET 28
Kan säljas med eller utan däck, ligger just nu Toyo T1R 205/45-17 på som rullat Max 400 mil.

Har även en en uppsättning Sporttec Mono 18x8,5
Et 35
5/112
Fälgarna är mig veterligen smidda och de är raka och fina, tyvärr lite repiga men inga djupa kantstötningar eller dylikt.
Ligger 2 nästan nya sommardäck av okänt märke samt 2 st Dunlop med ca 5mm kvar.

Skickar mer än gärna bilder vid intresse, priset på båda blir budgivning som gäller och jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill. Lägger upp tråden här för att folk här inne vet värdet av riktiga fälgar och vet vad det kostar att bygga splitfälgar. Nås bäst på 0738-485770 men ska hålla koll här inne också.
"En bil ska fan inte SE låg UT, den ska VARA LÅG!!"
Användarvisningsbild
aerojohan
Elite

Namn: Johan Thuresson
Bil: Mk6 GTD

Re: Oz Mito 2 samt Sportec Mono

Inläggav aerojohan » tor 02 mar 2017, 16:38

Sportec sålda
"En bil ska fan inte SE låg UT, den ska VARA LÅG!!"
Användarvisningsbild
aerojohan