Samlingstråd: Cykelsnack och filmer

Ordet är fritt, gå bananas & snacka om precis vad som helst.

Re: Samlingstråd: Cykelsnack och filmer

Inläggav H_Ahlgren » mån 09 jan 2017, 13:26

Tja.

Fick två cyklar av en arbetskamrat här om veckan men skulle gärna vilja veta lite mer om dessa då jag har noll koll på detta med cyklar.

Den ena är en centurion super lemans. Och är inte i toppskick men funkar att cykla på lite rost och slitna däck. Är detta nån gammal bra cykel? Vad kan värdet på en sån i bruks skick ligga på?

Bild

Den andra är en "jag har inte en aning då märket är borta" cykel lägger upp lite bilder så kanske ni kan lista ut detta. Det står dock på en liten lapp nånting sånt här "specialy design Racing frame"

Bild

Bild

Bild

Tack i förhand för lite hjälp.
Användarvisningsbild
H_Ahlgren
Noob

Namn: hampus
Bil: Toyota supra mk3 3.0T,

Re: Samlingstråd: Cykelsnack och filmer

Inläggav agneto » ons 19 apr 2017, 16:03

Inte lönt att stöka runt på forumet utan att uppdatera Willes favorittråd.

Här är den hälft av mina cyklar som jag helst använder..

En Scott Speedster S30, en Specialized Crave Comp och en Felt Tk3 (a.k.a. Batmobiken, numera med bullhorn och tempopinnar för jag såg ingenting när jag låg i bocken :D)

Bild

Bild

Bild

och det här vet jag inte vad det är :problem:

Bild
SPEEDHUNTERS
Användarvisningsbild
agneto
Elite

Namn: Peter Agne
Bil: Golf Mk3 VR/Toyota Hybris

Föregående