SILVAS - Lexus GS

Skapa en projekttråd för din bil.

Re: SILVAS - Lexus GS

Inläggav patrik_a » tor 23 jun 2016, 06:56

Innan du säljer vill jag se en fotosession på gräs eller "ny" (svart) asfalt så bilen poppar.. nu försvann den lite mot marken!!

Tycker du ska vara nöjd med den, den är riktigt clean!
Bra sju år :thumbup:
DFTBA
Användarvisningsbild
patrik_a
Noob

Namn: Patrik Almqvist
Bil: Tretjåtta

Inläggav Silva » tor 23 jun 2016, 12:13

patrik_a skrev:Innan du säljer vill jag se en fotosession på gräs eller "ny" (svart) asfalt så bilen poppar.. nu försvann den lite mot marken!!

Tycker du ska vara nöjd med den, den är riktigt clean!
Bra sju år :thumbup:

Fan vad skoj att höra att den gillas. Ja jag kovar att försöka få till en riktigt bra fotosession inom snar framtid.

Jag är väldigt nöjd med resultatet faktiskt men när nya ideér finns i huvet blir det lätt så att man vill byta.
Användarvisningsbild
Silva
Elite

Namn: Michel Silva
Bil: Lexus GS300

Inläggav andro_badia » tor 23 jun 2016, 15:42

Haha vi plågar dem ner till Polen sen säljer vi dem ;) haha nejdå! den va riktigt fet, kul o träffas på Gatebil med !!
| Sthlm(s)low |
Användarvisningsbild
andro_badia
Noob

Namn: Andro Badia
Bil: 320i Touring E36

Inläggav Silva » tor 23 jun 2016, 21:17

andro_badia skrev:Haha vi plågar dem ner till Polen sen säljer vi dem ;) haha nejdå! den va riktigt fet, kul o träffas på Gatebil med !!

Hhaha ja typ. Ja det var mycket trevligt bara synd att man inte träffas oftare.
Användarvisningsbild
Silva
Elite

Inläggav Alex H » ons 06 jul 2016, 22:41

Kul att snackas vid lite snabbt! Synd man inte kunde spana in bilen mer!
BMW 330d E91 -10 - Bruksbil
Peugeot 306 GTi -97 - Busbil N/A
Peugeot 306 GTi -00 - Gammal projektbil
Användarvisningsbild
Alex H
Elite

Namn: Alex Hedström
Bil: 306 GTi -97, 330d e91 -10

Inläggav Silva » ons 06 jul 2016, 23:11

Alex H skrev:Kul att snackas vid lite snabbt! Synd man inte kunde spana in bilen mer!

Hahahaha ja jag blev lite förvånad när du stod där helt plötsligt. Det löser vi säkert inom snar framtid ska du se.
Användarvisningsbild
Silva
Elite

Inläggav Wille » tor 07 jul 2016, 07:30

Dags för en ordentlig photoshoot tycker jag!
I ❤ Oijoij

Instagam: wilhelmlidstrom
Användarvisningsbild
Wille
Moderator

Namn: Wille Lidström
Bil: Trampcykel

Inläggav Silva » tor 07 jul 2016, 16:45

Wille skrev:Dags för en ordentlig photoshoot tycker jag!

Får se om vi kan göra något när vi är i Polen. Avfärd mot polen är om några timmar :D
Användarvisningsbild
Silva
Elite

Inläggav Silva » ons 13 jul 2016, 22:32

Tja allihopa.

Nu är man hemma från polen och en erfarenhet rikare :D

Vi var ett gäng på ca 15 bilar som körde ner ihop till wroclaw.

Efter väldigt dålig sömn på båten till polen var det bara att ta tjuren i hornen och påbörja denna galna resa ner, allt gick bra och tempot var okej fram till det att vi insåg att vi fattades en bil på bensinstationen vi stannat på.
Bilen vi fattades var ju ingen annan än den som Juhani körde, en Golf 4 r32 som var static och väldigt låg med ett styck tråg som inte tyckte om polens vägar.
Juhani hade då lyckats spräcka tråget på denna lilla golf och fått stanna en avfart innan oss, efter att bärgningsbilen kommit på plats och fått upp bilen så var resan i full gång igen.
Väl framme i wroclaw blev vi stoppade av polisen för en av bilarna som var med oss inte hade regskyllt fram detta innebar ju lite böter för den bilen på hela 200:- väl framm på hotellet blev det lite avslappning innan det bar av för att tvätta av bilarna inför träffen på lördagen.

Lördagen var kommen och vi börjar rulla mot stadion, väl framme var där inte mycket till kö då många redan ställt sina bilar där på fredagen.
Klockan börja närma sig 10.00 då det öppna för allmänheten och då börja man se hur mycket folk det faktiskt var som skulle komma in. Efter en heldag på träffen med mycket trevligt folk och en massa nya människor man snackat med var det dags för top 16. Sjukt skoj att två bilar från scandinvaien var med där, den ena är från forumet och ägs av Thomase91 den andra var Mikke från finland med sin Audi A4.

Kvällen avslutades på Grey nightclub med alla från utställningen.

Söndagen var här och det var bara att ta sig ner till området igen och avnjuta den sista dagen innan det var dags att lämna wroclaw.

Här kommer lite trevliga bilder från träffen samt på min bil.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Hoppas det var lite trevlig läsning iaf.

Vi gillar det Silva har postat i detta inlägg:
_VB_, Alex H, patrik_a, Ronnie83
Användarvisningsbild
Silva
Elite

Inläggav Silva » ons 27 jul 2016, 21:50

Som vissa andra på detta forum också skrivit så gör jag denna uppdateringen även om där är otroligt dålig respons.

Fick se att min bil var med på stancenations hemsida från när vi var i polen vilket alltid är skoj.

Här är bilden från Stancenation
Bild

Nu är planen att bygga om luften lite och hardlina alla synliga slangar som går från och till tanken, snygga till lite till och bygga om en del i bagaget.
Användarvisningsbild
Silva
Elite

FöregåendeNästa

Återgå till Projekt