Evilme - Merca AMG Bygge

Skapa en projekttråd för din bil.

Evilme - Merca AMG Bygge

Inläggav Evilme » sön 09 apr 2017, 21:19

Hallå folket, har inte varit här inne på länge, hade nästan glömt bort OijOij, men är nu tillbaka med en ny bil och nytt bygge.

Denna gång blire en Merca CLA 45 AMG aka miljöbilen...

Så detta är mitt nya djoor, allstå en Merca CLA 45 AMG årsmodell 2014 dock uttagen 2013, en tidigare ägare och ca 4k mil
Det sitter en 2 liters motor på 360hk / 450nm

Så efter ha hämtat upp den den 22 December "Så jul kom tidigt" i Ängelholm och en lång resa hem till Västerås, så vare väl dags att modda lite, hade t.om beställt en spoiler innan jag ens hade hämtat hem bilen :lol: även beställt kolfiber dörrhandtags covers och låsknoppar, även coils från Bc beställdes i slutet av Januari. Självklart oxå en ledbelyst stjärna, får se om den åker på eller inte...

Nu i veckan som va fick jag hem mina nya sommar fälgar Grossen 2, så coilsen vart monterade och fälgarna fick lite sjysst gummi och smackade på dom på bilen, har lite justerande kvar, har beställd en skärm vals så det ska göras fram, ska även dit med "First Edition" klibbor på sidorna

Bild
Bild

Bild
Bild

Bild
Bild

Bild

Bild

Bild
Bild

Grossen 2 19x8.5"

Bild
Bild

Lite mek bilder

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Så vart det, har lite små pill kvar å göra, ska fixa en downpipe och en mapping när det blir tid över :thumbup:

Bild

Här är 2 andra byggen som jag har hunnit med, E28an köpte jag i juli 2013 och E38an vintern 2015.
E28an är fortfarande min sommarbil och E38 är såld till en polare...

E28

Bild
Bild

E38

Bild
Bild
┌П┐(◣_◢)┌П┐
Trolling isn't a hobby, it's a way of Life.
Användarvisningsbild
Evilme
Elite

Namn: Im bad, im nation wide.
Bil: Bmw 520 E28

Re: Merca AMG Bygge

Inläggav YBESSELSEN93 » mån 10 apr 2017, 21:14

Kommer garanterat följas

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
YBESSELSEN93
Noob

Namn: Yeison Besselsen
Bil: Mercedes s124 300TE24-91

Re: Merca AMG Bygge

Inläggav Evilme » tis 11 apr 2017, 19:34

hade lite tråkigt på en tisdag som denna, så jag hemma wrappa mina fula röda växelpaddlar :thumbup:
Lite klarlack på detta så blire säkert bra :mrgreen:

Bild
┌П┐(◣_◢)┌П┐
Trolling isn't a hobby, it's a way of Life.
Användarvisningsbild
Evilme
Elite

Namn: Im bad, im nation wide.
Bil: Bmw 520 E28

Återgå till Projekt