Forumet stängs ner sista Maj

Ordet är fritt, gå bananas & snacka om precis vad som helst.

Re: Forumet stängs ner sista Maj

Inläggav andro_badia » mån 29 maj 2017, 12:57

Tack så hemskt mycket för den tiden till admins och alla ni som varit flitiga med att uppdatera era trådar i världsklass :D

TACK FÖR DEN HÄR TIDEN <3 <3 (får se om man hinner uppdatera tråden innan månan är slut, som ett avslut helt enkelt) :)

Med vänlig hälsning Andro Badia STHLM(S)LOW
| Sthlm(s)low |
Användarvisningsbild
andro_badia
Noob

Namn: Andro Badia
Bil: 320i Touring E36

Re: Forumet stängs ner sista Maj

Inläggav Bjork » mån 05 jun 2017, 20:35

Känns tråkigt men ändå väntat.

OijOij kommer leva vidare men jag kommer nog få svårt att känna mig hemma i det.

Träffat otroligt mycket folk via detta forumet, folk som jag idag kallar för vänner, något rubbade men underbara på sitt egna sätt :D

Vill även tacka för att ni gjorde min (och väldigt många andras pojkdröm) verklig i form av utställning på Elmia :)

Billivet ligger lite på hyllan just nu pga familj och hus men kommer säkerligen tillbaka i form av nytta kombinerat med nöje, dvs en lätt stukad kombi!

Tack för allt<3
Mvh Björk
OEM <3
Användarvisningsbild
Bjork
Noob

Namn: Jacob Björk
Bil: Passat R-line/Golf 4 GTI

Föregående

Återgå till Off-Topic